Sunday, April 3, 2016

با این مکمل ها سریع تر به سیکس پک برسید

با این مکمل ها سریع تر به سیکس پک برسید


سیکس پک
قبل از تمرین بتاآلانین مصرف کنید تا عضلات شکم را در حملات پرفشار حفظ کنید


قرص ها و پودرها نمی توانند فقط روی یک نقطه برای مثال عضلات شکم تمرکز کنند و برای شما سیکس پک بسازند. ولی واقعاً می توانند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند. با مکمل هایی که می-توانند شما را در راه ساخت شکم شش تکه یاری برسانند، بیشتر آشنا شوید.
بتاآلانین: یک نوع آمینواسید که سطح تمرکزتان را در رشته هایی که به تکرارهای سرعتی یا حرکات انفجاری نیاز دارند، بهبود می بخشد. قبل از تمرین آن را مصرف کنید تا عضلات شکم را در حملات پرفشار حفظ کنید.

BCAA: اسیدآمینه شاخه دار (BCAA) از ۳ نوع اسیدآمینه ضروری تشکیل شده است: لوسین، ایزولوسین و والین. این مکمل را برای حفظ بافت عضلانی و نمایان ساختن عضلات سیکس پک هنگام انجام تمرینات هوازی مصرف کنید.


سیکس پک و تمرینات بدنسازی
روغن ماهی خاصیت چربی­ سوزی داشته و می­ تواند باعث کاهش التهاب شود

کازئین: این پروتئین به طور معمول در لبنیات هم یافت می شود. حدود ۸۰ درصد شیر گاو از کازئین تشکیل شده است. یک پروتئین دیرهضم، به این معنی که زمان بیشتری طول می کشد تا در بدن هضم شود و تأثیرات یک تغذیه قطره¬ای را به دنبال خواهد داشت تا زمانی که وارد جریان خون شود. کازئین را برای سوخت گیری قبل از خواب مصرف کنید.

چای سبز: یک چربی سوز طبیعی که از برگ های سبز گیاه کاملیا استخراج می شود. از این چای به صورت روزانه استفاده کنید تا اثرات چربی سوزی افزایش پیدا کند.

کراتین: بدن شما کراتین را به آدنوزین تری فسفات تبدیل می کند. ATP برای تمام حرکات عضلات ضروری و لازم است. کراتین یک مکمل حیاتی در طول انجام تمرینات سنگین و پرشدت برای رساندن انرژی مورد نیاز به عضلات محسوب می شود. بعد از تمرین کراتین را برای بازسازی ذخایر انرژی مصرف کنید.

روغن ماهی: در کنار دیگر میزبانان سلامتی، روغن ماهی خاصیت چربی¬ سوزی داشته و می  تواند باعث کاهش التهاب شود، بنابراین روغن ماهی یکی از منابعی است که عضلات شکم و میان تنه به آن احتیاج دارند؛ مخصوصاً اگر در برنامه غذایی خود به اندازه کافی ماهی مصرف نمی  کنید، بهتر است به طور روزانه به صورت قرص یا مایع ترجیحاً با غذا مصرف کنید.

پروتئین وی: چیزی که حتماً در مورد این مکمل شنیده اید، وی از شیر تازه گاو تهیه شده و در مدل های مختلفی از جمله وی ایزوله، کنستانتره و وی هیدرولیز یافت می شود. یکی از مزایای مهمی که این پروتئین دارد جذب سریع و راحت آن توسط عضلات است به همین دلیل مصرف پروتئین وی برای بعد از تمرین و ساختن بافت های عضلانی بسیار مهم و حیاتی است. پروتئین وی همچنین می تواند میزان گرسنگی که در اثر ترشح هورمون گرلین به وجود می آید را کاهش دهد. ۱۰ دقیقه پس از اتمام تمرین از این مکمل استفاده کنید تا هم ریکاوری بهتری داشته باشید و هم سنتز پروتئین در عضلاتتان را به طور موقت بالا نگه دارید. از مصرف مدل های با کربوهیدرات بالا خودداری کنید.

No comments:

Post a Comment