Wednesday, April 13, 2016

ال کارنیتین: سوخت موشکی (برای ساختن عضلات و چربی سوزی بهتر)

ال کارنیتین: سوخت موشکی (برای ساختن عضلات و چربی سوزی بهتر)


ال کارنیتین،بدنسازی
بدون حضور مقدار کافی و مشخص ال- کارنیتین درها به راحتی به سوی عوامل انرژی ­زایی باز نمی­شود

به عنوان یک پرورش اندام کار و کسی که سخت تمرین می کند، از تمام مسائل مربوط به این که چه چیزهایی را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تمرین را در باشگاه اجرا کنید، آگاه هستید. وقتی که تمام ورزشکاران این رشته برای افزایش انرژی بیشتر، از تمام مکمل های مختلف استفاده می کنند، آن هم مکمل¬هایی که پایه کافئین دارد و سیستم مرکزی عصبی را تهییج می کند تا بتواند انرژی بیشتری دریافت کنید، آیا در مورد بقیه مطمئن هستید که چه چیزی، چه مکملی خوب است، آیا بهترین را انتخاب می کنید. تقویت کننده هایی که ممکن است به شما انرژی انفجاری بدهند، اما خیلی سریع و با سرعت هرچه تمام تر این انرژی حادث شده از دست می رود.
خوشبختانه شما می توانید انرژی طبیعی خود را از انرژی بیولوژیکی (زیستی) دریافت کنید. به وسیله بهره برداری توان از منابع انرژی خالص و طبیعی که از طبیعت اخذ شده باشد، شما می توانید. انرژی خود و اجرای بهتر حرکات خود را دو برابر کنید. بهترین سناریویی که می توان به آن اشاره کرد، همان انرژی طبیعی است که قبلاً گفته شد و آن انرژی ترکیبی است که از انرژی طبیعی زیست محیطی نشأت گرفته باشد.

ال آرژنین. در واقع شما ۲۵-۲۰ گرم از آن را در بدنتان دارید که ۹۵ درصد در اسکلت عضلانی پیدا می شود. استرس، تمرین، سالخوردگی و دیگر عوامل، می تواند در دینامیک تغذیه ای شما نقش ال آرژنین را کمرنگ کند.
نقش ال کارنیتین در انرژی زیستی بشر خیلی عمیق می باشد، براین اساس محققان ادعا می کنند که آن بااهمیت و ضروری است و هیچ ترکیب دیگری نمی تواند جایگزین به صورت طبیعی شود. انرژی بیولوژیکی را تأمین کند. دکتر ادموند، فرد آشنای فیزیولوژی ورززشی، از ال- کارنیتین به عنوان «انرژی کارآرای» یاد می کند. وجود انرژی کاملاً گریزان است و شما نمی توانید آن را ببینید. انرژی نه شنیدنی است نه لمس کردنی است، گرچه شما این احساس را درک خواهید کرد که چه موقع منبع انرژی هستید، شما می دانید چه وقت انرژی شما پایان یافته و چه وقت دوباره منبع انرژی شدید به قول خودمان دوباره انرژی گرفتید.
جایی که سلول ها غرق در انرژی هستند، به واقع کارکردهای فیزیولوژی نمایان است، جایی که کوره درونی سلول شناخته شده است و آن را به نام میتوکندری می شناسیم. وقتی که شما ال- آرژنین مصرف می کنید، در واقع اسیدهای چرب داخل میتوکندری سلولی می شوند. آن همه چیز کمک می¬کند که کتون-های مرده در دسترس قرار گیرند، آن هم به وسیله محصولات تولید شده از کربوهیدرات های نارسا. در مجموع، بدون حضور مقدار کافی و مشخص ال- کارنیتین درها به راحتی به سوی عوامل انرژی زایی باز نمی شود، یعنی انرژی کافی نداریم، پس چربی سوزی اتفاق نمی افتد.


ال ارژنین،برنامه بدنسازی
 ال آرژنین می­تواند درد شدید عضلانی حاصل از تمرینات را به تاخیر بیندازد
میتوکندری ها سکوی تبدیل چربی به انرژی هستند، آن هم زمانی که ال کارنیتین در چرخه انرژی به وسیله کم ذخیره شدن گلیکوژن در کبد و عضلات باشد، قرار می گیرد. انرژی ذخیره شده در کربوهیدرات تبدیل می شوند به گلیستوژل، اما آن ها به راحتی و سریع خسته می شوند. ال کارنیتین می تواند یدکی مناسبی برای گلوکز در تمرینات سخت باشد و در سیستم انرژی از چربی به عنوان سوخت استفاده کند. اتفاقات انجام شده ۸۰-۷۵ درصد از چشم انداز مثبت بنا به نوع فعالیت انجام شده است که بسیار مهم و قابل تفکر است. محفوظات گلیکوژنی می تواند در طی تمرینات سخت مصرف شده یا/ به عنوان انرژی در طی تمرین باشد.

 ال آرژنین می تواند درد شدید عضلانی حاصل از تمرینات را به تاخیر بیندازد. تحقیقات اخیر نشان داد که وقتی افراد تعلیم ندیده یا تمرین نکرده از مکمل مورد نظر تغذیه شوند، ۳ گرم در روز برای ۳ هفته، آن ها درد کمتری را که حاصل از تمرینات باشد، تجربه می کنند.
در واقع مکانیزم ال آرژنین فرستادن خون و اکسیژن بیشتر به عضلات تمرین داده شده خسته است. ال آرژنین دارای عملکرد مطلوب نیز هست. ال کارنیتین همانند چکشی، سم ناشی از عوامل تمرینات حاصل شده در بدن را شکسته و آن را به صورت عامل دوری و التهاب کمتر عضلات نگه می دارد. در واقع، محققان بر این عقیده هستند که ال آرژنین باعث کاهش هایپوکزانتین، گزانتین اکسید و اسید اوریک می باشد. عوامل یاد شده، جزء عوامل موثر در کاتابولیک عضله و تخریب عضلات می باشند. ال آرژنین نیروهای آزاد کلسترول را به تعامل بیشتر با گیرنده های آندروژن در عضلات آن هم در تمرینات سنگین ترغیب می کند.


روز پیشنهاد بهتر است ۵/۱ (یک ساعت و نیم) قبل از تمرین سخت دریافت کنید. برای افزایش بهتر حرکات، بهتر است قبل از تمرین، با روزی ۵۰۰ میلی گرم، و قدم به قدم سطح ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی گرم در طی روز افزایش یابد.

No comments:

Post a Comment