Monday, April 18, 2016

مشکلات و راهکارها

مشکلات و راهکارها


سوال: من در گذشته التهاب تاندون سرشانه داشتم که برخی از روش های درمانی خوب را اجرا کردم. خوب بعد از معالجات شرایط مناسبی پیدا کردم و آماده تمرین هستم تا بتوان ضمانت سلامتی شانه هایم را با تمرین تامین کنم. آیا می توانم پرس با دمبل را به جای تمرینات هالتر در این ناحیه اجرا کنم؟

برنامه حجم سازی بدنسازی
پاسخ: تقریباً هر نوع تنوع در انتخاب تمرینات با اجراهای دمبل برای سلامتی شانه ها مهم و کارآمد هستند. اجرای حرکت با هالتر هم تقریباً در یک راستا است. هفته ها پشت هفته ها- سال ها، طبق یک نسخه مطمئن برای امتحان توسط خود یعنی جراحات متعدد. پس نگه داشتن عضلات در سلامتی بسیار مهم است، اگر شما جلو بازو را با هالتر برای مدت یکسال اجرا می کنید، یک فرصت مناسبی است که کانون-های جلو بازو را استحکام بخشیده اید. به غیر از تازه کارها، برای کسانی که مدت زمانی طولانی به فکر پیشرفت در یک برنامه اند، من تقریباً هر ۶ هفته یکبار برنامه تمرینی ام را تعویض می کنم. اگر فردی هستید که ۳ بار در هفته تمرین سینه انجام می دهید، بهتر است حرکت پرس سینه را برای دو هفته اجرا کنید، به دنبال آن حرکت بالاسینه برای ۲ هفته، حرکت dip برای ۲ هفته و سپس حرکت پرس قدرتی را با استفاده از دستگاه مربوطه به شکل ایستاده استفاده کنید (Hammer Jammer). حرکات ایستاده در اجرای حرکات سرشانه بسیار کارآمد و خوب می باشند. زیرا حرکت استخوان پهن شانه می تواند در حرکت های خوابیده محدود شود، یعنی حرکات در ایستاده برای سرشانه بسیار راحت تر و بهتر است از خوابیده. پرس های افقی می تواند در تمرینات دیگر که به صورت متناوب و یکی در میان است استفاده شود، اما بالا بردن وزنه زدن حرکات در این نوع شکل از اجرای تمرینات مشکل می باشد.



و این که شما بخواهید به جای این حرکات راه ساده تر آن ها از ماشین های بدنسازی استفاده کنید، کار غیراستادانه ای است. خوب اجازه بدهید در مورد پرس سینه دمبل صحبت کنیم. در طی برنامه ریزی کردن در اجرای حرکت پرس سینه (دمبل)، وقتی که شما در بالای شروع حرکت هستید، خارج دمبل چرخش دارد و این باعث کشش بیشتر در ناحیه سرشانه است. وقتی که پرس انجام می شود، کمی چرخش دمبل ها به درون و داخل می چرخد و این تغییرات در طی تمرین اجرا می شود و این شیوه تمرینی حالت لوزی شکل یا به نوعی الگوی شیر الماس را به وجود می آورد. در طولانی مدت، این نوع چرخش ها عادی تر به نظر می-رسند. همچنین، با توجه به الگوی قراردادی، دامنه حرکتی منحصر است، به ویژه در استفاده از وزنه های سنگین، زیرا در تماس با عضلات سینه.

سوال: نظر شما درباره ارزش غذایی جو چیست؟

 258994_491
پاسخ: جو حاوی مقدار زیادی پروتئین است، اما حاوی مقدار زیادی گلوتن (پروتئین موجود در گندم و جو و…) است که ۷۵ درصد از مردم جهان به آن آلرژی دارند. در سال ۲۰۰۱ براساس آزمایش های خونی، که از ۶ آزمایشگاه مختلف انجام می شد و محصولات حاوی آرد جوی روسی بیشترین آلرژی اعلام شده را داشت، همچنین گلوتن موجود در آن نیز قابل دسترس است، اما این جا موضوع آلودگی هم مطرح است، محصولات جو قابل برداشتند؛ پروسه برداشت و فرستادن در میان محصولات گندم اگر شما جزء کسانی هستید که می خواهید از آن استفاده کنید و صبحانه یک کاسه پر از غذایی جو پخته شده، بهتر است که این محصولات در پکیج هایی که در ظرف قرار دارند، خریداری نکنید، چون پروسه طولانی داشتند و حاوی مقادیر زیادی شکر هستند.

No comments:

Post a Comment