Saturday, May 21, 2016

برسی محصول کمک چربی سوز فاینال فرم

برسی محصول کمک چربی سوز فاینال فرم



چربی سوز فاینال فرم



توجه: مطالبی که در قسمت مکمل های بدنسازی به توضیح و ترجمه آن می پردازیم، اظهارات شرکت تولید کننده آن بوده و ترجمه و درج آن در این وبسایت، به منزله تأیید یا عدم تأیید آن نمی باشد. و فقط به مزایای آن اشاره می نماید.
بنابراین پیشنهاد می شود مصرف آنها را تحت نظر متخصصین حوزه مربوطه انجام دهید.


نام محصول: فاینال فرم (Final Form)
دسته بندی: کمک چربی سوز
کمپانی تولید کننده: اینفینیتی لبز (Infinite Labs)
تعداد در هر قوطی: ۱۰۰ کپسول
قیمت در سایت آفیشال و بادی بیلدینگ در ماه مارس: ۲۵ دلا

فاینال فرم (Final Form) یک محصول کامل محسوب شده که مسلح به عوامل گرمازا و چربی سوز جهت حمایت از میزان درصد مطلوب بافت چربی بدن می باشد. ترکیبات موثر و کارسازی همچون CLA، ال- کارنیتین و کتون تمشک (یک ماده گرفته شده از تمشک) یک فرمول غیر محرک بوده که برای افزایش حرکت ذخایر چربی جهت تولید انرژی و سرکوب اشتها به کار گرفته خواهد شد.


آنالیز ترکیب موجود در فاینال فرم
•    کتون تمشک (Raspberry Ketones):
یک ترکیب طبیعی بوده که مسئول تولید بو و رایحه در تمشک می باشد. کتون تمشک باعث تقویت سوخت و ساز و بهبود مصرف لیپید (چربی) می شود.

•    سی.ال.آ (CLA):
این اسید چرب در گوشت و محصولات لبنی یافت شده و می¬تواند در ذوب نمودن چربی های بدن و افزایش توده عضلانی و قدرت آنها موثر واقع شود. از طرفی دیگر «سی.ال.آ) در کاهش برخی از سرطان ها نیز می تواند کارآیی داشته باشد.

•    ال کارنیتین:
کارنیتین شرایط را برای انتقال چربی ها به داخل میتوکندری- یعنی دقیقاً جایی که برای سوخت بدن سوزانده می شوند- فراهم می کند. مصرف این ماده باعث کاهش چربی، بهبود ریکاوری و افزایش تعداد گیرنده های تستوسترون در سلول های عضلانی و متعاقباً رشد خواهد شد.

No comments:

Post a Comment