Saturday, February 13, 2016

مصرف اوردوز مکمل های بدنسازی

مصرف اوردوز مکمل های بدنسازی


درباره مکمل های بدنسازی
مصرف فراوان و متعدد همزمان مکمل ها در طول روز و هفته و ماهها ضمن آزادسازی انرژی می¬تواند منجر به ضعف قوای دفاعی بدن شود که می تواند بستر مناسبی برای محققین و متخصصین ایرانی در طرح جهان را آماده سازد تا علت چنین ضعفها را کشف نماید. سرماخوردگی شدید و طولانی می تواند حاصل مصرف فراوان مکمل ها باشد. مصرف چند نوع حجم  دهنده، محرک های تستوسترونی مانند پروهورمون ها و پودرهای پروتئینی با میلی گرم های بالا همراه با اسکوپ های بزرگ همچنین تقویتی های مکرر همه و همه می توانند بالعکس علم هومئوپاتیک پاسخ منفی ایجاد نماید.
بهترین روش مصرف مکمل ها مصرف یک نوع تقویتی، یک نوع آنتی اکسیدان، یک نوع حجم دهنده (می-تواند ترکیبی از چند نوع از آنها با میلی گرم های معین) و چربی سوز باشد.
خارج از این مجموعه مکمل ها هم می توانند بیقراری ایجاد نموده و از زمان خواب عمیق بکاهد و یا از بدن دفع شده و پول و هزینه شده را هدر دهد.
مصرف آب کافی، حجم غذای مناسب و شدید تمرین مناسب می تواند آرامش طبیعی را در بدن بوجود آورد. تنوع مصرف مکمل ها از نظر آنالیز مواد موجود در آنها، تغییر محصول کارخانجات تولیدکننده حتی شکل مصرفی آن از نظر کپسول، قرص، گاهی شربت، گاهی با آب یا آب میوه یا شیر در جذب بهتر آنها و اثرگذاری شان مؤثراند.
پیگیری تداخل مصرف مکمل ها می تواند جذب آنها را در بدن بهبود بخشد از جمله پودرها را گاهی با آب گاهی با آب میوه و گاهی با شیر پرچرب و یا کم چرب در شرایط شکم پر برای پودرهای کربوهیدراتی و پروتئینی و شکم خالی برای حجم دهنده ها نکات بارزی است که می توان مکمل ها را به ارزش واقعی در بدن برساند.

مکمل ها را به ۳ دسته تقسیم می کنیم:
اول) مکمل هایی که ضعیف و با میلی گرم های کم و یا حجم کم در یک وعده برای مبتدیان.
دوم) با میلی گرم های متوسط برای اکثر افراد.
سوم) مکمل هایی که ویژه قهرمانی و افراد پیشرفته اند.
بطور مثال مکمل های Tech فقط ویژه افرادی که سابقه ورزشی زیاد دارند در نظر می گیریم.
Fuel مصرف انواع مکمل های (فیول) را ویژه همین افراد توصیه می گردد. به هیچ وجه غیر از پودرهای پروتئینی به افراد زیر ۱۸ سال از پرومون ها و حجم دهنده ها به مدت طولانی توصیه نگردد.
مکمل های تقویتی محدودیت ندارد اما آنها را زیر ۱۲ سال توصیه ننمود.
مصرف بجا و شناخته شده مکمل ها سلامتی و نشاط را به ارمغان می آورند.
هر غذا و شیرینی جات هر قدر دوستی داشتنی و لذیذاند اما افراط در مصرف آن بیماری قند را بهمراه دارد. همیشه به یاد داشته باشید همه دوست داشتنی ها سلامتی را بهمراه ندارند.

No comments:

Post a Comment