Thursday, January 21, 2016

بدنسازی و تاثیر برخی میوه ها

بدنسازی و تاثیر برخی میوه ها

بدنسازی ورزشی است که اگر در زمان مناسب موادی که لازم است به بدن رسانده شود می تواند باعث رشد عضلات شود. یکی از میوه هایی که یک ساعت قبل از تمرینات بدنسازی توصیه می شود. موز است، موز سرشار از پتاسیم می باشد که می تواند هم انرژی لازم را در تمرینات فراهم کند و هم می تواند باعث افزایش حجم عضلانی شود. سعی کنید یک ساعت یا دو ساعت قبل از تمرینات بدنسازی از یک یا دو عدد موز متوسط استفاده کنید. بهتر است که بعد از تمرینات بدنسازی از پرتقال یا لیمو شیرین استفاده کنید. چون این میوه ها دارای بالاترین درصد ویتامین ث می باشند و وقتی که شما تمرینات بدنسازی را تمام می کنید. بدن شما شدیدأ به ویتامین ث نیاز خواهد داشت به همین دلیل توصیه می شود که حتمأ نیم یا یک ساعت بعد از تمرینات بدنسازی از ویتامین ث که در پرتقال و لیموشیرین موجود می باشد استفاده کنید. سعی کنید 3 ساعت بعد از تمرینات بدنسازی از آووکادو که سرشار از ویتامین ای می باشد استفاده کنید. در واقع آووکادو عضلات شما را ترمیم خواهد کرد و باعث ریکاوری بهترعضلات خواهد شد. حتی می توانید از این میوه شب قبل از خواب استفاده کنید. اما میوه ای که در صبح می تواند در طول روز انرژی شما را تامین کند و کمک می کند که هورمون های عضله ساز بدن نسبت به قبل بیشتر ترشح شود.


استفاده از انار در صبح می باشد. انار سطح هورون های عضله ساز بدن را در حد قابل قبولی افزایش بدهد. توصیه می شود یا در هنگام صبح و یا حتی قبل از تمرینات بدنسازی از انار یا آب انار استفاده کنید. این میوه ویتامین های خیلی زیادی دارد ومی تواند همانند یک مولتی ویتامین خیلی خوب عمل کند.
استفاده از دیگر میوه ها نظیر هلو - گیلاس - آلو می تواند منابع بسیار عالی از پروتئین و کربوهیدرات ها باشد که حتمأ می تواند در رشد عضلات شما نقش اساسی را ایفا کند. اگر احساس کردید که خیلی خسته هستید و یا احساس می کنید که انرژی برای تمرینات بدنسازی ندارید. توصیه می شود روزانه چندین برش هندوانه استفاده کنید. این میوه هم کم آبی بدن را جبران خواهد کرد و هم قند مناسب را برای عضلات شما را تامین خواهد کرد. و می تواند باعث شود که تمرینات بدنسازی را با انرژی بسیار بیشتری انجام بدهید. هلو سرشار از ویتامین های گروه ب می باشد. چون ویتامین های گروه ب می تواند تاثیر شگرفی درعضله سازی و پیشرفت شما در بدنسازی داشته باشد. هلو می تواند عضلات آسیب دیده را بازسازی کند و می تواند انرژی از دست رفته را دوباره برگرداند.
حتی هلو می تواند باعث نفکیک بهتر و قویتر عضلات شود. زمانی که می خواهید دوره های تفکیک عضله را شروع کنید. و می خواهید خیلی سریع به کات عضلانی در بدنسازی دست پیدا کنید توصیه می شود که حتمأ چندین با در روز از هلو استفاده کنید.
منبع دیگر ویتامین ث طالبی می باشد برای جبران کم آبی بدن و تامین ویتامین ث مورد نیاز در بدنسازی توصیه می شود که حتمأ روزی چندین برش طالبی استفاده کنید. با مصرف طالبی می توانید یک منبع خیلی قوی از ویتامین ث و فیبرهای قابل جذب را دریافت کنید.

No comments:

Post a Comment